ale czy to oznacza że fabrycznie wychodziły 2.0 TDI 140 i 170KM z tym samym oznaczeniem ???
chyba raczej nie.
Jasne, że nie. Pisząc o prawach rynku wtórnego, miałem na myśli, że spokojnie znajdzie się 2.0 TDI (określmy dokładnie np: BKD 2.0 103kW 140KM), który dzięki inwencji twórczej właściciela (z niemałym udziałem tunera w tym przedsięwzięciu) do stada drzemiących pod maską dołączy dodatkowe 30 koni. Co oczywiście nie oznacza, że będą to jednostki tożsame z wersją 170 konną...
Zamieszczone przez AndiT
Z wyrazami szacunku dla praw rynku chcialbym powiedziec, ze z technicznego punktu widzenia te 2 silniki to zupelnie inne motorownie
Posiadam oct 1,6 z 99 r mam pewien problem falowały mi obroty na biegu jałowym. wymieniłem czujnik temperatury bo tak pokazał mi vag oraz wyczyściłem przepustnice wraz z zrobieniem jej adaptacji, po tym było wszystko ok.
Ale teraz mam dziwny objaw jak stoję a silnik chodzi na biegu jałowym i zaczne ruszać kierownicą obroty zaczynają znów skakać.Dzieje się też tak gdy np ruszam i zaczynam skręcać obojętnie w jakim kierunku wtedy zaczynają mi skakać obroty.
Co może być tego przyczyną i jak można to sprawdzić. Czy jest to normalne??
nie znam sie za bardzo i nie wiem też jak bardzo skaczą ci te obroty ale u mnie też tak jest że jak skręce kierownicą to obroty sie podnoszą, a wynika to chyba z tego ze przy skręcaniu pracuje wspomaganie ktore powoduje pobór prądu i obroty sie podnoszą minimalnie, ale ja sie nie znam
właśnie skaczą sobie i czasami jak ruszam i zaczynam skręcać to tak się dzieje. jest to strasznie denerwujące bo jak ktoś stoi i patrzy na mnie to myśli sobie że pewnie nie potrafię jeździć jestem ciekaw czy da się to usunąć
Ale teraz mam dziwny objaw jak stoję a silnik chodzi na biegu jałowym i zaczne ruszać kierownicą obroty zaczynają znów skakać.Dzieje się też tak gdy np ruszam i zaczynam skręcać obojętnie w jakim kierunku wtedy zaczynają mi skakać obroty.
Czyli jak zaczynasz kręcić to obroty spadają a jak przestajesz kręcić to idą do góry ?
Jeśli tak to wydaje mi sie że jest ok, ponieważ przy kreceniu zaczyna działać wspomaganie i normalną sprawą jest delikatny spadek obrotów (tak samo się dzieje jak na biegu jałowym załączysz coś np światła to obroty też delikatnie spadną) Oczywiście dzieje się do w dość niewielkiej skali - nie wiem jak u Ciebie opisz o ile spadają Ci obroty?
nie jest to tak duże falowanie ale czasami jak się rozbuja to nawet skoczą w granicy + - 200 wiem że są skoki napięcia bo nawet jak się stoi na biegu jałowym i złapię za włącznik świateł to wskazówka od obrotów lekko się ruszy. chciałem się właśnie dowiedzieć czy to jest normalne że moje obroty tak skaczą
U też tak było w 1.6 AEE 75KM w Feli - przyu kręceniu kiera opadały obroty....
Ale nie mam już Feli - podobno to od wspomagania -dużo masz najeżdżone?
Zapytaj jakiegoś rozgarniętego mechaniora czy wspomaganie może obniżać obroty.?
Najlepiej w Skodzie..
nie jest to tak duże falowanie ale czasami jak się rozbuja to nawet skoczą w granicy + - 200 wiem że są skoki napięcia bo nawet jak się stoi na biegu jałowym i złapię za włącznik świateł to wskazówka od obrotów lekko się ruszy. chciałem się właśnie dowiedzieć czy to jest normalne że moje obroty tak skaczą
tak jak wcześniej pisałem Jest To Normalne Zjawisko że po włączeniu świateł obroty nieznacznie spadną po prostu alternator dostaję obciążenia. Tak samo sprawa sie ma z kręceniem kierownicą na postoju, podczas kręcenia lekko obroty spadają, Natomiast bujnie mocniej obrotami dopiero jak skręcisz do oporu i przytrzymasz ( sprawdzone organoleptycznie ) Ale takie eksperymenty z układem wspomagania (kręcenie w tą i z powrotem jak auto nie jedzie) raczej nic dobrego Tobie nie dadzą :!:
tak jak wcześniej pisałem Jest To Normalne Zjawisko że po włączeniu świateł obroty nieznacznie spadną po prostu alternator dostaję obciążenia. Tak samo sprawa sie ma z kręceniem kierownicą na postoju, podczas kręcenia lekko obroty spadają,
. dokładnie tak jest, powinno byc bujniecie nie większe niz przy zapaleniu swiateł,
u mnie czyśzczenie przepustnicy nie rozwiazało problemu falowania obrotów,
dopiero zamiennik
Komentarz